Frequently Asked Questions
Zazwyczaj otrzymanie zamówienia zajmuje 3-5 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć je jak najszybciej.
Please make sure you tracked your order from our Tracking page. Or send us an email at: info@kugy.eu. And please, do not worry! We will do our best to locate your package! 💪
Postaramy się zaktualizować tę wiadomość, zanim nasi ninja z DC spakują Twoje zamówienie 🥷
Czy możesz podać nam swój: numer zamówienia + aktualny adres dostawy
Gdy zamówienie opuści nasz magazyn, możemy nie być w stanie zaktualizować adresu dostawy.
Możesz jednak przekierować lub zaktualizować swój adres bezpośrednio na stronie internetowej lub w aplikacji kuriera.
Jeśli uda nam się dotrzeć do Twojego zamówienia, zanim zrobią to nasi ninja DC, zaktualizujemy je dla Ciebie!
Czy możemy prosić o podanie: numer zamówienia + przedmiot i rozmiar, którego szukasz?
*Pamiętaj, że nie możemy dodać niczego dodatkowego do zamówienia i możemy zmienić tylko te elementy, które są w tej samej cenie.
-------
W przypadku, gdy Twoje zamówienie jest już w drodze, mamy epicką politykę wymiany rozmiaru, którą mamy nadzieję, że pokochasz 🫶
Jeśli mieszkasz w AT, IT, SLO, SK, PL, CZ, oferujemy bezpłatne zwroty 🙌
Rozpocznij zwrot tutaj
Pamiętaj, aby podać numer zamówienia i kod pocztowy lub e-mail👆
Our delivery partner is GLS. Estimated delivery time is between 2 and 8 business days.
During our peak sales and promotional periods, some orders may experience slightly longer processing and shipping times. If you have any questions or concerns about your shipment's schedule, please don't hesitate to contact our customer care team for assistance.
We ship to Belgium, Denmark, Luxembourg, Netherlands, Portugal and Sweden.
Frequently Asked Questions
When your package leaves our warehouse, you will receive a shipping confirmation with the tracking number
It can take up to 2 days for the tracking to be updated.
Supported payment method on page is payment by credit card.
Unfortunately, an exchange of the returned product is not possible. After the package has been returned to us and checked, will make the reimbursement using the same means of payment as the initial transaction unless agreed upon otherwise. You can order the same item again.
We kindly ask you to send us a photo of the damaged items to info@kugy.eu. We will find a solution and try our best to resolve the problem in the best case for you.